نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش اثربخش طراحی و اعتباربخشی الگوی نظام آموزش اثربخش برای مدیران دوره‌ی ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 35-54]
  • آموزش برخط بهبود عملکرد دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی در دوره کارورزی با استفاده از آموزش معکوس و نظارت بالینی معلم‌محور متناسب سازی شده درآموزش برخط [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 173-190]
  • آموزش سازمان نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیاز‌های آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]
  • آموزش شیمی بهبود عملکرد دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی در دوره کارورزی با استفاده از آموزش معکوس و نظارت بالینی معلم‌محور متناسب سازی شده درآموزش برخط [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 173-190]
  • آموزش معکوس بهبود عملکرد دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی در دوره کارورزی با استفاده از آموزش معکوس و نظارت بالینی معلم‌محور متناسب سازی شده درآموزش برخط [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 173-190]
  • آموزش منابع انسانی طراحی الگوی ارزیابی همسویی راهبردهای آموزش منابع انسانی با اهداف فناوری اطلاعات در بانک های دولتی(مورد مطالعه: بانک کشاورزی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
  • آموزش و پرورش طراحی و اعتباربخشی الگوی نظام آموزش اثربخش برای مدیران دوره‌ی ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 35-54]
  • آموزش و توسعه آسیب شناسی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان شهرداری اصفهان بر اساس آموزه های نهج البلاغه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 29-52]

ا

  • اجتماعی رابطه بین هوش اجتماعی، فرهنگی و هیجانی با میزان رضایت از وضعیت شغلی مورد مطالعه کرمانشاه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
  • ادارات تربیت بدنی بررسی تاثیر رهبری مخرب بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 175-192]
  • ارزیابی سنتز پژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های ارزیابی عملکرد سازمان‌های پژوهشی و ارائه الگو [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-122]
  • ارزیابی عملکرد آسیب شناسی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان شهرداری اصفهان بر اساس آموزه های نهج البلاغه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 29-52]
  • ارزیابی عملکرد سنتز پژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های ارزیابی عملکرد سازمان‌های پژوهشی و ارائه الگو [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-122]
  • اشتغال فراترکیب عوامل ناسازواری برنامه‌های درسی آموزش‌عالی و اشتغال و اولویت‌بندی براساس تحلیل سلسله مراتبی گروهی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
  • الگو طراحی و اعتباربخشی الگوی نظام آموزش اثربخش برای مدیران دوره‌ی ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 35-54]
  • انضباط آسیب شناسی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان شهرداری اصفهان بر اساس آموزه های نهج البلاغه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 29-52]
  • انطباق پذیری شغلی مدل یابی ساختاری انطباق پذیری مسیر شغلی براساس خوش بینی و رسالت مسیر شغلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی و تنظیم هیجانی در معلمان مدارس با نیازهای ویژه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 149-174]
  • اهداف فناوری اطلاعات طراحی الگوی ارزیابی همسویی راهبردهای آموزش منابع انسانی با اهداف فناوری اطلاعات در بانک های دولتی(مورد مطالعه: بانک کشاورزی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]

ب

  • برنامه‌های درسی آموزش عالی فراترکیب عوامل ناسازواری برنامه‌های درسی آموزش‌عالی و اشتغال و اولویت‌بندی براساس تحلیل سلسله مراتبی گروهی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
  • بعد طراحی و اعتباربخشی الگوی نظام آموزش اثربخش برای مدیران دوره‌ی ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 35-54]

پ

  • پیشران ها ارائه الگوی پیشرانهای عملکرد ویترینی در سازمان های دولتی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 119-148]

ت

  • تحلیل سلسله مراتبی گروهی فراترکیب عوامل ناسازواری برنامه‌های درسی آموزش‌عالی و اشتغال و اولویت‌بندی براساس تحلیل سلسله مراتبی گروهی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
  • تعادل کار- زندگی شناسایی ابعاد و مولفه های تعادل کار- زندگی کارکنان شرکت ملی گاز ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 87-118]
  • تعیین هدف آسیب شناسی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان شهرداری اصفهان بر اساس آموزه های نهج البلاغه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 29-52]
  • تکنولوژی نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیاز‌های آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]
  • تنظیم هیجانی و معلمان مدارس با نیازهای ویژه مدل یابی ساختاری انطباق پذیری مسیر شغلی براساس خوش بینی و رسالت مسیر شغلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی و تنظیم هیجانی در معلمان مدارس با نیازهای ویژه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 149-174]
  • توسعه بررسی تاثیر رهبری مخرب بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 175-192]
  • تئوری داده بنیاد شناسایی و تعیین راهبردهای رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 53-86]

خ

  • خودکارآمدی مدل یابی ساختاری انطباق پذیری مسیر شغلی براساس خوش بینی و رسالت مسیر شغلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی و تنظیم هیجانی در معلمان مدارس با نیازهای ویژه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 149-174]
  • خوش بینی مدل یابی ساختاری انطباق پذیری مسیر شغلی براساس خوش بینی و رسالت مسیر شغلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی و تنظیم هیجانی در معلمان مدارس با نیازهای ویژه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 149-174]

ر

  • راهبردهای همسویی طراحی الگوی ارزیابی همسویی راهبردهای آموزش منابع انسانی با اهداف فناوری اطلاعات در بانک های دولتی(مورد مطالعه: بانک کشاورزی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
  • رسالت شغلی مدل یابی ساختاری انطباق پذیری مسیر شغلی براساس خوش بینی و رسالت مسیر شغلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی و تنظیم هیجانی در معلمان مدارس با نیازهای ویژه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 149-174]
  • رضایت شغلی رابطه بین هوش اجتماعی، فرهنگی و هیجانی با میزان رضایت از وضعیت شغلی مورد مطالعه کرمانشاه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
  • رفتارهای تلافی جویانه تاثیر سرپرستی توهین آمیز بر روابط اجتماعی در محیط کار با نقش میانجی رفتارهای تلافی جویانه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 123-148]
  • رهبری سازمانی شناسایی و تعیین راهبردهای رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 53-86]
  • رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی شناسایی و تعیین راهبردهای رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 53-86]
  • رهبری مخرب بررسی تاثیر رهبری مخرب بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 175-192]
  • روابط اجتماعی در محیط کار تاثیر سرپرستی توهین آمیز بر روابط اجتماعی در محیط کار با نقش میانجی رفتارهای تلافی جویانه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 123-148]

س

  • سازمان‌های پژوهشی سنتز پژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های ارزیابی عملکرد سازمان‌های پژوهشی و ارائه الگو [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-122]
  • سازمان های دولتی ارائه الگوی پیشرانهای عملکرد ویترینی در سازمان های دولتی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 119-148]
  • سرپرستی توهین آمیز تاثیر سرپرستی توهین آمیز بر روابط اجتماعی در محیط کار با نقش میانجی رفتارهای تلافی جویانه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 123-148]
  • سرمایه انسانی بررسی تاثیر رهبری مخرب بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 175-192]
  • سلامت روان نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیاز‌های آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]
  • سنتز پژوهی سنتز پژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های ارزیابی عملکرد سازمان‌های پژوهشی و ارائه الگو [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-122]
  • سنجش در سازمان نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیاز‌های آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]

ش

  • شرکت ملی گاز ایران شناسایی ابعاد و مولفه های تعادل کار- زندگی کارکنان شرکت ملی گاز ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 87-118]
  • شرکت‌های دولتی شناسایی و تعیین راهبردهای رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 53-86]

ع

  • عملکرد ویترینی ارائه الگوی پیشرانهای عملکرد ویترینی در سازمان های دولتی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 119-148]

ف

  • فراترکیب فراترکیب عوامل ناسازواری برنامه‌های درسی آموزش‌عالی و اشتغال و اولویت‌بندی براساس تحلیل سلسله مراتبی گروهی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
  • فرهنگی رابطه بین هوش اجتماعی، فرهنگی و هیجانی با میزان رضایت از وضعیت شغلی مورد مطالعه کرمانشاه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]

م

  • مدیران ابتدایی طراحی و اعتباربخشی الگوی نظام آموزش اثربخش برای مدیران دوره‌ی ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 35-54]
  • مدیران مدارس تاثیر سرپرستی توهین آمیز بر روابط اجتماعی در محیط کار با نقش میانجی رفتارهای تلافی جویانه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 123-148]
  • مدیریت اسلامی آسیب شناسی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان شهرداری اصفهان بر اساس آموزه های نهج البلاغه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 29-52]

ن

  • نیاز‌های آموزشی نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیاز‌های آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]
  • نظارت بالینی معلم محور بهبود عملکرد دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی در دوره کارورزی با استفاده از آموزش معکوس و نظارت بالینی معلم‌محور متناسب سازی شده درآموزش برخط [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 173-190]
  • نقاط مرجع استراتژیک شناسایی و تعیین راهبردهای رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 53-86]

ه

  • هیجانی رابطه بین هوش اجتماعی، فرهنگی و هیجانی با میزان رضایت از وضعیت شغلی مورد مطالعه کرمانشاه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
  • هوش رابطه بین هوش اجتماعی، فرهنگی و هیجانی با میزان رضایت از وضعیت شغلی مورد مطالعه کرمانشاه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
  • هوش هیجانی نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیاز‌های آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]